Traktując Twoje nowe logo wyłącznie jak martwą i bezduszną karteczkę przylepioną do swojej firmy, niestety już na starcie tracisz zamiast zarabiać. A przecież sukces Twojej firmy zależy od Twoich dobrych, przemyślanych decyzji. 

Logo Twojej firmy jest jak okno, przez które z zewnątrz zaglądają z ciekawością nowi klienci. Ci którym się ono nie spodoba po prostu.. nigdy do Ciebie nie trafią, nawet nie zaciekawi ich co przez nie zobaczą. Wtedy odbierasz sobie szansę na pierwszy kontakt z potencjalnym klientem.

Trzymaj się zasad projektowania - zadbaj o te 3 elementy

Jeśli Twoje nowe logo ma być inwestycją która generuje sprzedaż niczym uprzejma i atrakcyjna recepcjonistka zapraszająca gestem klientów do środka – a nie coś, co generuje wyłącznie koszt – to warto dowiedzieć się, jak powinno być stworzone, żeby Twoi nowi klienci walili do Twojej firmy drzwiami i oknami.

Logo Twojej firmy ma trzy ultra-ważne zadania:

  • błyskawicznie pokazywać charakter tego czym się zajmujesz,
  • rozbudzać pokłady głębokich, pozytywnych emocji,
  • w mózgu - niczym na kamiennej tablicy - wykuwać znak w pamięci Twojego klienta.

Kiedy te trzy elementy są w 100% wykorzystane, możesz liczyć na sukces Twojej marki.

Przypnij emocje do znaku - spraw by Cię pamiętali

Z pewnością jesteś w stanie wymienić kilka logo, które łatwo zapadają w pamięć. Takie logo jest przecież pierwszym elementem, na który patrzy potencjalny klient. Przypomnij sobie jak wygląda znak graficzny marki samochodowej Mercedes. Ha! Bardzo proste logo. Prawda, że to banalne? Nie ma się więc co dziwić dlaczego jest tak rozpoznawalne.. Skuteczne logo będzie z pewnością procentować dla Twojej firmy dlatego poświęć jemu dużo uwagi w końcu rezultaty tej decyzji będziesz odczuwać każdego dnia przez najbliższe lata.

Gotowy by wejść na nowy poziom sprzedaży?

Czujesz, że to coś dla Ciebie? Skontaktuj się ze mną i opowiedz o swoich biznesowych celach, a stworzę dla Ciebie logo, z którego będziesz dumny jak paw, widząc je codziennie na Twoich nowych wizytówkach, papierze firmowym czy stronie internetowej.